๐ฉ๐ฒ๐ฟ๐๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ๐ป๐ด & ๐ฅ๐ฒ๐๐ผ๐๐ฟ๐ฒ๐ป
๐ฉ๐ฒ๐ฟ๐๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ๐ป๐ด ๐๐ฎ๐ป ๐๐ ๐ฏ๐ฒ๐๐๐ฒ๐น๐น๐ถ๐ป๐ด
Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een mail met daarin de link van uw track and trace. Bestellingen voor 15:00 worden dezelfde dag nog verzonden. Mocht u deze mail niet kunnen vinden? Verzoeken wij u graag om uw spam/reclame berichten te controleren. Heeft u de mail niet ontvangen? Neem graag contact op met onze klantenservice, die helpen u graag verder.ย
๐๐ฒ๐๐ฐ๐ต๐ฎ๐ฑ๐ถ๐ด๐ฑ ๐๐ถ๐ท๐ฑ๐ฒ๐ป๐ ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ๐ป๐ด
Mocht u bij het ontvangen van uw bestelling zien dat uw artikel schade heeft opgelopen, verzoeken wij u om zo snel mogelijk een mail te sturen naar onze klantenservice (Cindaim@outlook.com). Om u zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken wij u om foto's van de schade bij de mail te voegen. Onze klantenservice neemt binnen 1 tot 2 werkdagen contact met u op.
๐๐ฒ๐๐๐ฒ๐น๐น๐ถ๐ป๐ด ๐ฎ๐ป๐ป๐๐น๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ป
Zodra een bestelling is geplaatst, is er geen garantie dat deze kan worden geannuleerd. Als u een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen proberen de bestelling voor verzending te annuleren. Als een bestelling al verzonden is, dan is er geen mogelijkheid om die bestelling te annuleren.
๐ฉ๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐ฑ ๐ฎ๐ณ๐น๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐ฎ๐ฑ๐ฟ๐ฒ๐ย ๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐๐ผ๐ฒ๐ฟ๐ฑ
Heeft u een verkeerd afleveradres ingevoerd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, die proberen het voor u te wijzigen. Houd er echter rekening mee dat als uw bestelling al is verzonden, er geen mogelijkheid is om het afleveradres te wijzigen. U komt niet in aanmerking voor een terugbetaling als u het verkeerde afleveradres hebt opgegeven toen u uw bestelling plaatste.
๐๐ฒ๐๐๐ฒ๐น๐น๐ถ๐ป๐ด ๐ป๐ถ๐ฒ๐ ๐ด๐ฒ๐น๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐ฑ?
Wij willen u graag mededelen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor bestellingen die zijn verloren of waarvan bevestigd is dat ze geleverd zijn op het adres van de bestelling. Bij navraag bij de pakketdienst zullen wij de gegevens van u onderzoeken om vervolgens te kunnen achterhalen waar uw pakket zich bevindt.
๐๐ซ๐ญ๐ข๐ค๐๐ฅ ๐ซ๐๐ญ๐จ๐ฎ๐ซ๐ง๐๐ซ๐๐ง / ๐ญ๐๐ซ๐ฎ๐ ๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ซ๐๐ง
Mocht u niet tevreden zijn met uw bestelling, dan kunt u het artikel terugsturen naar ons magazijn. Graag verzoeken wij u om onze klantenservice te mailen en op de hoogte te houden over uw retour. De kostte voor het retourneren van een artikel zal voor de klant zelf zijn. Uw terugbetaling wordt terug gecrediteerd zodra wij het artikel retour hebben ontvangen.
ย
LETOP!
Vergeet uw retourformulier niet te downloaden en mee te leveren! Download link van het retourformulier:
Retouradres: Lijnbaan 81 1969ND Heemskerk Netherlands