๐—ฉ๐—ฒ๐—ฟ๐˜‡๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ป๐—ด & ๐—ฅ๐—ฒ๐˜๐—ผ๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ๐—ป

๐—ฉ๐—ฒ๐—ฟ๐˜‡๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐˜‚๐˜„ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—น๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด

Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een mail met daarin de link van uw track and trace. Bestellingen voor 15:00 worden dezelfde dag nog verzonden. Mocht u deze mail niet kunnen vinden? Verzoeken wij u graag om uw spam/reclame berichten te controleren. Heeft u de mail niet ontvangen? Neem graag contact op met onze klantenservice, die helpen u graag verder.ย 

๐—•๐—ฒ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ฑ๐—ถ๐—ด๐—ฑ ๐˜๐—ถ๐—ท๐—ฑ๐—ฒ๐—ป๐˜€ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜‡๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ป๐—ด

Mocht u bij het ontvangen van uw bestelling zien dat uw artikel schade heeft opgelopen, verzoeken wij u om zo snel mogelijk een mail te sturen naar onze klantenservice (Cindaim@outlook.com). Om u zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken wij u om foto's van de schade bij de mail te voegen. Onze klantenservice neemt binnen 1 tot 2 werkdagen contact met u op.

๐—•๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—น๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฎ๐—ป๐—ป๐˜‚๐—น๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป

Zodra een bestelling is geplaatst, is er geen garantie dat deze kan worden geannuleerd. Als u een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen proberen de bestelling voor verzending te annuleren. Als een bestelling al verzonden is, dan is er geen mogelijkheid om die bestelling te annuleren.

๐—ฉ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ ๐—ฎ๐—ณ๐—น๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฟ๐—ฒ๐˜€ย ๐—ถ๐—ป๐—ด๐—ฒ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ

Heeft u een verkeerd afleveradres ingevoerd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, die proberen het voor u te wijzigen. Houd er echter rekening mee dat als uw bestelling al is verzonden, er geen mogelijkheid is om het afleveradres te wijzigen. U komt niet in aanmerking voor een terugbetaling als u het verkeerde afleveradres hebt opgegeven toen u uw bestelling plaatste.

๐—•๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—น๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ?

Wij willen u graag mededelen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor bestellingen die zijn verloren of waarvan bevestigd is dat ze geleverd zijn op het adres van de bestelling. Bij navraag bij de pakketdienst zullen wij de gegevens van u onderzoeken om vervolgens te kunnen achterhalen waar uw pakket zich bevindt.

๐€๐ซ๐ญ๐ข๐ค๐ž๐ฅ ๐ซ๐ž๐ญ๐จ๐ฎ๐ซ๐ง๐ž๐ซ๐ž๐ง / ๐ญ๐ž๐ซ๐ฎ๐ ๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ž๐ง

Mocht u niet tevreden zijn met uw bestelling, dan kunt u het artikel terugsturen naar ons magazijn. Graag verzoeken wij u om onze klantenservice te mailen en op de hoogte te houden over uw retour. De kostte voor het retourneren van een artikel zal voor de klant zelf zijn. Uw terugbetaling wordt terug gecrediteerd zodra wij het artikel retour hebben ontvangen.

ย 

LETOP!

Vergeet uw retourformulier niet te downloaden en mee te leveren! Download link van het retourformulier:

DOWNLOAD

Retouradres: Lijnbaan 81 1969ND Heemskerk Netherlands